24 d’octubre del 2008

Àvia, t'he obert un bloc

Hola, àvia!

Ara que ja en tens seixanta i que jo estic a punt d'arribar al món, t'he obert un bloc. Encara estic amagat a la panxa de la mama, però això no vol dir que no m'hagi assabentat ja que tens moltes coses per explicar-me. Com que seré de la generació 2.0, he pensat que aquesta pot ser una bona manera d'aprendre-les: per exemple, segur que a través d'aquest bloc em pots explicar algunes de les teves receptes (així ja n'aniré aprenent, perquè si m'he de refiar dels papes...), o fer memòria de la història de la família (perquè he de saber ben bé d'on vinc, no trobes?), explicar-me anècdotes de Salamó (que bo aquest còctel de gambes d'avui!) i dels besavis de Roda, o explicar-me coses que vius cada dia a la teva feina i que estic segur que em podran servir per afrontar la vida molt millor... No res, que ja pots començar a escriure!
Un petonet, àvia.
Alexis

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Maria Teresa, quin bloc mes guai que tens !!!

Petonets, ;D

Anònim ha dit...

mametaaaa!! ja t'he trobat!!

3a

Anònim ha dit...

Hola mare! una abraçada molt i molt forta de la teva nena gran :-)

M. Teresa ha dit...

Jaka,
Que tal els panallets?
Ja m'han dit que bé, no?
Si no engreixessin tant...
Bé, tot el que és bo ho és pecat o engreixa...
je,je,
Un petó

M. Teresa ha dit...

Hola filles!!
Quina il·lusió que em fa poder parlar així amb vosaltres!!
Ara ja us puc contestar doncs ja m'ho han ensenyat com es fa la Rosa i l'Albert.
Molts petons i que tingueu un bon diumenge!!! Ens veiem...