24 de novembre del 2008

A la tele

Hola Alexis!

Mira, avui he vist la mama i el papa per la tele. Explicaven què us ensenyen en aquell lloc que aneu els tres, els papes i tu, per preparar-vos per quan tu vulguis néixer i així saber el que han de fer per ajudar-te. Estan molt contents i jo sé que ho faran molt bé.

Per presentar el programa hi havia escrit això:

PREPARATS PER SER PARES Tenir un fill diuen que és una de les coses més importants en la vida d’una persona. Però el cert és que no tothom sap com afrontar de la millor manera la nova situació. Avui visitarem el centre Isis Mater de Tarragona i veurem com es preparen les dones davant un embaràs.

Ah! i també per saber banyar-te i fer-te carícies i per estimar-te molt i molt... Però tot això tu ja ho saps, no?

Alexis, tenim moltes ganes d'abraçar-te i fer-te molts petons,

Àvia M. Teresa

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, àvia!

Jo també tinc ganes que m'abraceu, i tant, però la veritat és que aquí dins de la panxa de la mama s'hi està molt bé i encara m'agradaria quedar-m'hi uns dies. M'han dit que a fora hi fa més fred i que costa molt que la gent t'entengui... Sospito, però, que no podré trigar molt a sortir; si no, la mama es posarà nerviosa...

Això de les classes de prepart la veritat és que ens va molt bé a tots tres, perquè la mama i el papa es relaxen molt i s'estan quiets una estona, he he. Bueno, de fet, ara que la mama està de baixa i dorm tant als matins, jo també aprofito per descansar molt.

Un petó molt fort, àvia!
Alexis

Anònim ha dit...

jajaja

alexiiiis!! ki t'emprenyava tant ahir a la tarda era jo!!!

mitja horeta allí tocant i retocant la panxota de ta mare... jeje

espera't a néixer a q torni d'itàlia eeeh?? q sinó sé q m'agafarà algoooo!!!!

Anònim ha dit...

puc ser més gafe?????
arribo i plou!!
i la mateixa nit rebo un sms teu mama q diu: LA ROSA VA DE PART!!! 1PTO
i jo: nooooooooooooo!!!!

demà l'apuxurraré amb moltes ganes!!
ja he vist fotos!! és el nen més guapu q existeix!!!!!

ja en som un més a la familia!!! ueee

un peto ben gros des d'itàlia àvia!!


(perdoneu la falta d'accents q aket teclat no els té tots)

M. Teresa ha dit...

Fins demà Teresa!
Molts petons!